IONCUBE Decode Yapılır [ Ücretli ] Uygun Fiyata

Thread

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Support kategorisinde Frozen tarafından oluşturulan IONCUBE Decode Yapılır [ Ücretli ] Uygun Fiyata başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 215 kez görüntülenmiş, 11 yorum ve 10 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Support
Konu Başlığı IONCUBE Decode Yapılır [ Ücretli ] Uygun Fiyata
Thread starter Frozen
Start date
Replies
Views
First message reaction score
Son Mesaj Yazan TheLegionOf

Frozen

Guest
Platin
Joined
Oct 12, 2020
Messages
15
Reaction score
262
Points
98
Location
VATANDAN
Website
wgod.co
Warez Point
1,924
Offline
Merhabalar , arkadaşlar ioncube decode işlemlerinizi sorunsuz şekilde yapıyoruz.
PHP Sürüm : 5.x / 7.x tüm sürümler sorunsuz şekilde kırılıp teslim edilir.

FİYATLANDIRMA TABLOSU ;
- 1 dosya : 30 TL
- 2 dosya : 50 TL
- 5 dosya : 100 TL
- 10 dosya : 200 TL
- 10 ve üzeri için fiyat alabilirsiniz..

Ödeme yöntemleri ; Havale / Eft - Papara - Kredi kartı
Kart ile ödemede %5 komisyon eklenmektedir.

İletişim ;
WP : Özelden numara isteyiniz. (sadece mesaj)
Yada forum içi özel mesaj.

Önemli Okuyunuz ; Dosyayı kır parayı sonra atayım veya şunu kır demo olarak bi bakalım gibi işlemler yaptıracaklar hiç ulaşmasın arkadaşlar..
Kimse kimsenin vaktini çalmaya hakkı yoktur.Oyun oynayacaklar yazmasın sizlerden ricam cidden ihtiyacı olan ulaşsın , ilk önce decode ediyoruz , kırma sorunsuz olunca size bilgi veriyoruz sonra parayı talep ediyoruz olurda aksilik olur boşuna yorulmayalım diye kırma işlemini yapıyorum dosya sorunsuzsa bilgi veriliyor tarafınıza bilginize arz ederiz..
 

Frozen

Guest
Platin
Joined
Oct 12, 2020
Messages
15
Reaction score
262
Points
98
Location
VATANDAN
Website
wgod.co
Warez Point
1,924
Offline
Bir dosya decode edilmesi gerek diye yardım konusu açmışssın şimdi dosyalar uygun fiyata kırılır yazıyon : )
Evet hocam baktım , kimse yardım etmeyince premium aldım bende boşa gitmesin diye uyguna yapalım dedik.
Bunda ters bir yan yok yani. Kimse yardım etmeyince kendi işimizi kendimiz gördük ayıp birşey mi ?
 

bia

Guest
Prime
Joined
May 16, 2021
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Website
seonitaa.com
Warez Point
2
Offline
Evet hocam baktım , kimse yardım etmeyince premium aldım bende boşa gitmesin diye uyguna yapalım dedik.
Bunda ters bir yan yok yani. Kimse yardım etmeyince kendi işimizi kendimiz gördük ayıp birşey mi ?
ücretsiz yardımcı olabilir misin? malum sende aynı duruma düşmüşsün. sadece 2 adet dosya.
 

Azrael

Guest
New
Joined
Nov 29, 2021
Messages
15
Reaction score
1
Points
3
Warez Point
0
Offline
Tek dosyam var benimde.
Tek dosya Decode konusunda yardımcı olabilecek varmı.
 

birliksan

Guest
New
Joined
Dec 28, 2021
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Warez Point
2
Offline
merhaba whatsapp iletişim bilgilerinizi özelden paylaşırsanız sunduğunuz hizmete ara sıra ihtiyacım oluyor size daha çabuk ulaşabilirim mesajınızı bekliyorum
 
Guest
Help Users
Our new point system :

https://www.wgod.co/threads/new-point-system-and-new-members-rule.21345/
  • (Guest) basri:
    kanka ben önce saygı kazanma insan kazanma taraftarıyım
    Quote
  • xNull @ xNull :
    Türk harici hahaha
    Quote
  • (Guest) basri:
    ben gidiyorum diyicem şimdi
    Quote
  • (Guest) basri:
    zaten istediğin bu .d
    Quote
  • (Guest) basri:
    Türkiye de değilsin dimi?
    Quote
  • xNull @ xNull :
    yok estğf da buranın üyeliklerini çok umursamıyorum valla artık
    Quote
  • xNull @ xNull :
    değilim
    Quote
  • (Guest) basri:
    şuan benimle ilgileniyorsun umursuyorsun biraz bence ama ben fazla kendimden soğutmadan seni kaçıyorum :D
    Quote
  • (Guest) basri:
    yarın duruma göre kararımı vereceğim :))
    Quote
  • xNull @ xNull :
    yok ya boşluğuma geldi yazdım göremezler kolay kolay şansın var diyelim :D
    Quote
  • xNull @ xNull :
    sıkıntı yok dostum
    Quote
  • (Guest) basri:
    teşekkür ederim ilgilendiğin için yine de
    Quote
  • (Guest) basri:
    iyi günler sana o zaman
    Quote
  • xNull @ xNull :
    rica ederim ne demek bende kaçıyorum zaten
    Quote
  • xNull @ xNull :
    hayırlı sabahlar sanada iyi günler
    Quote
  • (Guest) basri:
    teşekkür ederim
    Quote
  • aLeech:
    Guest sparrow has joined the room.
  • (Guest) sparrow:
    @xNull , kardeşim bir türlü şu iki faktörlü kimlik doğrulama maili gelmiyor. Rica etsem yardımcı olabilir misin? Aylardır hesabıma giriş yapamıyorum.
    Quote
  • aLeech:
    Guest joe has joined the room.
  • (Guest) joe:
    merhaba arkadaşlar woocommerce yurtiçi ve ptt kargo entegrasyon eklentisi lazım mevcut mudur forumda?
    Quote
  • aLeech:
    Guest tiamı has joined the room.
  • aLeech:
    Guest tiamo has joined the room.
  • (Guest) tiamo:
    selamlar davetiye kodu olan varmı arkadaslar
    Quote
  • (Guest) tiamo:
    Quote
  • (Guest) tiamo:
    sizde varmı
    Quote
    (Guest) tiamo: sizde varmı
    Top